2010. október 2., szombat

Please Give & Sex and the City 2

Össze kell hogy vonjam ezt a két filmet értékelésileg. De hogy egyáltalán mi vitt rág hogy ilyenekkel kínozzam magam? Nemtom.... talán hogy asszony kicsit nem érzi magát jól, hát gondoltam megvillantom lovagi orcám, s vele TV-zek. De ez túl sok volt egy lovagnak. Nézzük a filmeket röviden, külön.
Please Give
Kavaros, lapos, üres kis film egy egygyermekes műkereskedő családról, akik megvették a szomszéd 90 éves nénétől a kéróját, hogy majd mikor beadja a kulcsot, lakását összebontva sajátukéval, új lakrészeket alakíthassanak ki. A vénasszonyhoz jár két unokalyánya, tutujgatni a szipirtyót....aztán egyszercsak a családapa tutujgatja az egyik unokát...kavaros lapos üres film, aminek egyszercsak vége van.

Sex and the City 2
Nos nem mondhatnám hogy a sorozat egyik részét sem láttam. Láttam mind. Párom nagy kedvence, s kötelességből nézegettem vele. Aztán be kell valljam meg is szerettem idővel. Szókimondó nevettető sorozat volt. Aztán jöttek a filmek. Az első rész még csakcsak...bár mikor megnéztem, nem voltam túl jó véleménnyel róla. De a második rész fényében, már elérte a tűrhetően rossz minősítést.
Az alap ugyanaz lett volna mint eddig: korosodó fiatalnak tetszelgő pénzes lúvnyák próbálják meg szórakoztatni a nézőt a közelketei üdülőparadicsomok egyikében. De kín az egész. Talán max 5x mosolyodtam el. Nade közel két és fél óra alatt!!! Szörnyű uncsi szar egy film... nem is tépném róla többet a szám, nem éri meg. Férfi ember kerülje.

No és akkor az értékelés. Nem is tudom hogy egyben, vagy küön értékeljem őket. Először azt gondoltam, hogy egyben összeadhatnám a pontjaikat és akkor talán elérnék alulról a közepes minősítést....de nem. Rá kellett jöjjek hogy egymás után ezek a filmek, még az életkedvemet is elvették. Minuszolni kellene a pontjaikat, de akkor meg mínuszban lennénk, aminek megint semmi értelme. Szóval nézzük külön. Az imbd az első filmre 7,3/10 pontot adott, az utóbbira 3,9-et. Nos én az előbbire adnék úgy 3,3-at, az utóbbira 3,5-öt. És akkor még jóindulatú voltam de nagyon. Remélem hamar túlteszem magam a ma látottakon, kár volt koptatni rajtuk a retinám, az elpazarolt időről nem is beszélve. Viszont ott voltam a főnök mellett, így legalább a jópontot begyűjthettem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése