2010. november 28., vasárnap

Twilight Eclipse

Azon kevés barom férfiak szűk kompániájához tartozom, akik látták mind a három eddig film részt.

A történetről sokat nem is tudok írni, kevés az agykapacitásom a szövevényes események feldolgozásához szerintem. De megpróbálom. Adott egy lyány, aki faterjához költözött a nyárra, de úgy bejött neki az ottlét valahol az isten háta megett, hogy ottmarad a suli hátralévő éveiben. hogy mi tetszett meg neki? Hát egy pasi. Akiről kiderült hogy vámpír. De közben jóbarátságba került egy indián sráccal is, akiről meg kiderült hogy farkassá tud változni. Varázslatos vidék lehet mi? Nos ez a történet. Ez van csavargatva úgy, hogy lányok bugyingója folyamatos és egyre intevízebb lucskosodásba kezdjen.
Az első részről semmit nem tudtam mielőtt megnéztem. De be kell valljam, nekem tetszett... Én mutattam meg asszonynak is, aki aztán rá is kattant, ahogy annak lennie kellett.
A második résztől hányni tudtam volna....nagyon elment ilyen bugyilucsogtatásba.
A mostani harmadik rész azért hozott valamit vissza... volt benne akció is. Egyedül halál, de párommal nézve azért kibírható volt.
Imdb I: 5,6/10 (122.344), II: 4,5/10 (75.292), III: 4,8/10 (38.287)
Saját: I: 5,0, II: 2,5, III: 4,0
A vöröshajú gonosz vámpírcsaj ha jól láttam akkor az az, aki a vak csajt játszotta "A falu" című filmben. Ami nekem nagy kedvencem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése