2010. november 11., csütörtök

Gru


3D-ben láttam. Nem IMAX. Natúr. Kezdem itt: A 3D, sima mozivásznon egy lópikula az IMAX-hoz képest. Maga a 3D az nagyon jó, de sokkal előbb láttam IMAX-ot, mint most ilyen "kis" vásznon 3D-t, és közel sem hozza azt a hatást. De azért persze otthonra jó lenne :)
Szóval mindettől függetlenül az otthonokba betörni akaró 3D-sítésnek én nem vagyok ellensége, bár annak azért tudnék örülni, ha mindezt nem szemüveggel kellene megoldani. Valami szemüvegmentes technológiát tudnék díjazni, mint ahogy erre vannak is próbálkozások, remélem hamar teret nyernek.
De a rajzfilmről... Hááát... megnéztük. Alapsztori (két sor elnagyolt spoiler): A világ eddigi leggonoszabb gonosztevőjét letaszítja a képzeletbeli trónjáról egy új gonosztevő. A régi persze vissza akar térni a leglegleggonoszabb gonosztettel amit a világ eddig látott, de közben előjön érzelgős oldala, és jó ember lesz belőle. (spoiler end) Ennyi. Nem estük tőle hasra. Hozta a szokásos és elvárható humoros pillanatokat, az érzelmes limcsi pillanatokat, aztán stáblista, lámpagyújtás, vége. Egyszeri 3D-s mozinak elment, de nem mondanám jónak. Ettől sokkal jobb meséket is gyártottak már. Egykét emlékezetes pillanat ebben is volt, de biztos vagyok benne, hogy egy hónap múlva már nem fogom tudni miről is szólt. Ott voltak pl azok a búvárszemüveges gügyögő kindertojáskapszulák, amiknek értelmezésem szerint más célja nem volt, csak egykét poént elsütni.... megvolt, elmosolyodtam. Sokkal többet ki lehetett volna belőlük hozni szerintem....így olyan értelmetlenek maradtak számomra.
Hát az imbd-n 14ezer párszáz szavazat alapján 7,7-re áll a cucc. Velem van a baj. Vagy a korommal (mert lehet hogy a szavazók átlag életkora 11-13 év, és nekik máshogy jött át), vagy az agyam humorbefogadó képességével...nem tudom. Nálam így 3D-sen is csak egy 4/10-re lehet jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése