2010. november 25., csütörtök

Száguldó bomba

Egy ideje nem láttam már ilyen katasztrófafilmet. Egy időben ontották magukból a filmgyárak a hasontémájú sztorikat, de mostanában kevesebb ilyesmi van. Persze azért volt nekünk jégkorszakunk, meg széteső világosdink....de ilyen megtörtént, vagy megtörténhető katasztrófát felidéző filmünk kevés.
Nos a Száguldó bombát mondhatnák akár "re" filmnek is, hisz nem egy ilyen témát feldolgozó film született már. A főszál szerint: Egy vonat elszabadul, és masiniszta nélkül száguld a síneken. A cél: Megállítani a veszélyes kanyar előtt, mivel rakománya megsemmisülése esetén, egy komplett város tűnne el a térképről.
Itt jön a képbe a két masiniszta: Denzel Washington és Chris Pina (bocs elírtam...Pine!) No és a nő főszereplő: Rosario Dawson (és a haverok) a szélesszájú (grrrrrr)
Denzel féllábbal a kényszernyugdíjban, Pina (affranc már megint elírtam: Pine) meg a zöldfülű. Ketten nekivágnak hogy megállítsák a száguldó monstrumot. 
A film úgy van beállítva, mintha megtörtént eseményeket dolgozna fel. Nem tudom ebben mennyi a valóság... ha igen, akkor le a kalappal a két fószer előtt!
Nos kevesebbet vártam a filmtől! A sztoritól már eleve egy mosoly futott át az arcomon, hisz tényleg, a '80-as években láttunk már nem egy ilyen filmet. 
De kellemesen csalódtam! Nagyon jól meg van csinálva a film! Persze túl van spilázva itt-ott, viszont egészen jól fenntartja a feszültséget. Ajánlom mindenkinek!
Imbd: 7,2/10 (84 szavazattal! :) )
Én: 7,5/10
Na és most ezzel be is regeltem az Imbd-re, mostantól én is alakítom a listákat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése