2010. november 25., csütörtök

Pancser Police

Vígjáték. Tegnap szükségem volt egy vígjátékra, elég szarul nyitott a nap. Nos sokat nem tudtam a filmről, csak hogy sokan azt írták érdemes megnézni, mert szórakoztató. Aztán láttam hogy a szereplők:
Dzsekszon L. Sámuel, A szikla, Ferell Vilmos, Wahlhegyi Márk, éééés Mendez Éva! Egész jó felhozatal! Aztán a film 1/3-ánál már rá kellett jönnöm, hogy azért a felállás leginkább csak Vilmos és Márk. Fura volt Márkot ilyen szerepben látni :) De jól adja a kezdőlúzert :)
A film az ő két bénázásukról szól. Vagyis mint kiderült bénázásról ugyan, de hatékony eredményes nyomozásukról.
Meg-megmosolyogtam néha a filmet, de én őszintén többet vártam tőle... Egyszeri laza szórakozásnak elment...de nem volt igazán jó.
Imbd: 6,4/10 (20.500)
Én: 6,0/10




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése