2011. január 27., csütörtök

Takers

Tökéletes bűnözők.
Alapvetően nagyon szeretem a rabló-pandúros filmeket, így nagy elvárásokkal ültem elé. Nem mondom hogy csalódtam, de talán lehetett volna jobb is.
Az alapkoncepcióval nincs is gond: Egy összeszokott rablóbanda, kirabol egy bankot, és jó szokásukhoz híven meglógnak. Nemcsak összeszokottak, de óvatosak és körültekintőek is. Két meló között mindig várnak több hónapot-egy évet, nem kockáztatnak. Ám egyszer csak feltűnik a színen egy korábbi társuk, aki most szabadult a börtönből, és egy "soha vissza nem térő" alkalmi melót kínál nekik. A csapat pedig úgy dönt, a várható bevétel megéri a kockázatot, és beleugranak a hirtelen melóba. 
Hogy jól teszik e? Kiderül....
A film nem egy olasz meló, bár megemlítik a filmben :) Közel sem olyan jó szerintem, de ez nem a történet, vagy a színészek munkáját "dícséri", sokkal inkább az operatőr és a rendező munkáját. Sokat rángatott kamera, néha ilyen délamerikai szappanopera szerű felvételek. Nekem sokat levett az élvezeti értékből. De mindemellett egy élvezhető film, sok sok ismert arccal, nem mondom hogy nem ajánlom! Hétközben estére kenterbe veri a Barátok Közt-öt simán!
Imdb:5,7/10 (8.316)
Saját: 5,7 nekem is megfelel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése