2011. január 30., vasárnap

Legend of the Guardians

Az Őrzők legendája /The Owls of Ga'Hoole/
Animációs mesefilm. A jófajtából!!!
Sokat nem vártam tőle, mivel nem is nagyon hallottam róla semmit. S mivel nem hallottam hogy olyan jó lenne, nem vártam, hogy ilyen jó lesz, mint amilyen! :) Nyelvtan: 5*
Szóval tömörítve a sztori: Két bagyolyfit elragadnak a gonosz baglyok, hogy felnevelve szolgálják majd őket. Egyikük sikeresen megszökik, és elrepül a jó baglyokhoz, az Őrzőkhöz. Miután azok megtudják, hogy a gonosz baglyok mire készülnek, támadásba lendülnek hogy megakadályozzák őket sötét tervükben...de csapdába rohannak. A kis bagolynak erősnek kell lennie hogy kimentse a jó baglyokat...de ehhez szembe kell néznie néhai fivérével, aki már csatlakozott a gonoszokhoz....
Ez így most elég bugyután hangzik....de tényleg nagyon jó! Én ajánlom minden gyermeklelkű felnőttnek!
Imdb: 7,1/10 (11.075)
Saját: 7,5/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése