2011. január 18., kedd

MegaAgy

Újabb animációs rajzfilm amit sikerült megnéznem, a Gru után. Amaz nekem nem nagyon jött be, de emerről jókat hallottam, így kíváncsian ülten neki....
Az alapsztori végtelenül egyszerű, gyermekek számára is érthető módon van narrálva: két bolygóról egyszerre indul útnak két csöppség, akik hogy hogy nem a földön kötnek ki. Tiszta szuperman....és ja, nem is áll messze a sztori. Mindketten csodálatos képességekkel vannak megáldva, s már gyermekkorukban használják is azokat. Folyik a versengés köztük, de aztán egyre bizonyosabbá válik, hogy megaagy a rosszra, metroman a jóra született. Így külön válnak útjaik, de egymással folytatott harcuk felnőtt korukban sem apad. Már már unalomba fulladó adok-kapok küzdelmeik sora egyszercsak félbeszakad: valami különleges dolog történik! Ezúttal a rossz győzedelmeskedik a jó felett!!!! Váratlan szitu ez.... legalábbis gonosz főhősünk egy idő után nem tud mit kezdeni az ölébe hullott győzelemmel.... Vajon tényleg olyan gonosz, mint hittük? Vajon a jó tényleg végleg eltűnt a föld színéről? De legfőképp: vajon tényleg jobb ez mint a Gru?????
Hát sajna nekem nem :(
Kula ez is szerintem....többet vártam.
Imdb: 7,3/10 (10.282)
Saját: 4,5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése