2011. január 30., vasárnap

Scott Pilgrim vs. the World

Hát... nem értem az embereket, hogy ezen mit ettek.... Ilyenkor az jut eszembe, hogy ekkora baj van velem? Hogy lehet hogy nekem ez nem jött be???? Mármint azt értem hogy nekem miért nem jött be, inkább azt nem, hogy másnak hogyhogy igen!?!?!
Alapsztorija említsére sem méltó, de nem is arra akar építeni a film. Egy gizda csávó beleszeret egy színeshajű csajba, de hogy méltó legyen a szerelmére, meg kell küzdenie annak 7 expasijával. Ennyi.
Érdekes konzoljátékszerű grafikai megoldások, telistele CGI-vel, szupererő, romboló bunyók, zenekarok, ifi bandák, egy-egy poén....
Nem akarom azt mondani hogy nem az én generációmnak készült, mert ismerek nem egy kortársat akinek tetszett. Engem nem fogott meg, nem kötött le, nem szórakoztatott kellőképpen.
Szerintem a Kick Ass alázza ezt magasan.
Imdb: 7,8/10 (57.078)
Saját: 4,0/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése