2011. január 28., péntek

The New Daughter

A másik lány
Rég nem láttam már Kevin Costnert filmben... Úgyhogy kíváncsian ültem neki a filmnek. Kíváncsian, és mit sem sejtve. Nem szokott Kevin bátyó félelmetes filmben játszani....persze volt pár....hát ez is azzá sikerült :)
Ahogy öregszem én is egyre rosszabbul viselem a horrort/thrillert. No nem mondom hogy ez hűűűűde félelmetes...de azért én paráztam a végére nem kicsit! Olyan, mintha a Barlang és Az árva című filmek lennének összegyúrva. Persze köze sincs azokhoz, nekem mégis ezek ugrottak be közben.
A történet úgy indul, hogy Kevin bátyó vidékre kötözik a lányával és fiával. Mint megtudjuk, nemrég hagyta el a felesége őket, környezetváltozásra volt hát szükségük....de kiderül, hogy az újonnan vásárolt birtokon egy régi indián temetkezési domb található. És ahogy halad előre a történet, a lány elkezd furcsán viselkedni. Egyre furcsábban.....Lehetséges, hogy a kegyeleti hely miatt? Egyáltalán kihalt e az a régi civilizáció, ami a dombot alkotta? Lehet hogy ma is élnek?
Hát párszor fostam a film alatt....pedig nincs benne semmi durva, de mégis úgy van az ember közben, hogy "ne menj beeeee, ne nyisd kiiii" :)
Meg lehet e menekülni, túl lehet e élni?....nem árulom el, nézzétek meg!
Nem kiemelkedő alkotás, de nekem kellemes meglepetés volt, nem ilyenre számítottam.
Imdb: 5,3/10 (2.904)
Saját: 6,0/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése