2010. szeptember 26., vasárnap

Superman nap

Mai napon két szuperemberes filmet pótoltam. Az egyik a Superman Doomsday volt, ami nem is film valójában, hanem rajzfilm.

A másik pedig a 2006-os Superman film, a Superman Returns.

Hááát hol is kezdjem.... az előbbi azért néztem meg, mert a Zöld lámpás történetét feldolgozó rajfilm tetszett a múltkor, ezért ajánlotta Scoo barátom hogy nézzem meg ezt. Kapva kaptam is rajta. A stáblista (szinkronhangokra gondolok) bíztató volt. Ám be kell valljam a rajzfilm már kevésbe fogott meg. Olyan érzésem volt az egésszel kapcsolatban, hogy durrbele a közepébe, aztán hirtelen vége. Nekem üresnek tűnt...bár az is lehet rég kinőttem már a rajfilmekből. Nem pontoznám, mert nem is érzem egészestés filmnek...inkább csak egy epizódnak a kártúnnetvörkön.
Aztán jött a film. Hááát pfff.... nem tetszett... hosszú, tele üresjáratokkal, unszimpi csontgyönge szuperember. Viszont az az egykét szupercselekedete jól meg volt csinálva, elég látványosra sikerültek. (sőőőt nagyon is!) A főnosz Luthort alakító Kevin Spacey sajnos nem tudta elvinni a hátán ezt a közel kétésfél órás filmet. De annyi azért faszán lejött a filmből, hogy superman közel sem sebezhetetlen! :) 
Azt hiszem egy időre elég volt az alsógatyáját kívül hordó vörösköpenyes újságíró famergyerekből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése