2010. szeptember 30., csütörtök

Mini Shisha

Hát egyre kisebb vizipipát használok. :) Az első ~70cm-es volt, a második 55cm-es, a mostani meg talán 25cm-es lehet :)
Az elsőt még török barátom hozta nekem otthonról. Ezen kezdtem a pályafutásomat. Pár évig csak díszként funkcionált, de aztán a GK1.0 találkozó után beüzemeltem. Aztán idővel megvettem az 55cm-est, tokkal vonóval, ami már a hordozható kategóriát képviselte.
Kb egy évig működött is rendben, de aztán elkezdett ereszteni itt-ott. Amíg csak tömítési problémák voltak, azokat megoldottam valahogy, de mikor már a fém szár kezdett megnyílni helyenként, az már a halál előszele volt számára. 
Legutóbb múlt héten hívtam át Bbogeszt, egy tömetre (nem rosszra gondolni, még mindig csak a pipáról beszélek....pipáról mi? na jólvan, ebből már nem jövök ki jól) És ekkor bebizonyosodott, hogy az 55cm-es megadta magát. Megtömtük hát a 70cm-est, de az meg olyan szarízt árasztott magából hogy pár slukk után azt is eloltottuk. Gondolom a több mint egyéves ráült por, vagy a fene tudja....szívhatatlan volt.
Úgyhogy több mint egy hete pipa nélkül voltam, amikoris tegnap munkaügyben Szombathelyen, a sétálóutcán haladva megpillantottam egy "egzotikus" boltot. Pipára 30% kedvezmény! Akkor már tudtam, hogy munka végeztével betérek. Így is lett. Dohánnyal, szénnel, meg mindenféle kiegészítővel, póttömítésekkel szirszarokkal együtt 5300,-Ft-ért megvettem kis új shishámat. Régiek meg mentek a kukába, hogy ne foglalják a helyet.
Íme új mini szerzeményem. (a dobozos sör, csak a méret láttatása miatt van ott, különben a kezemben lenne)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése