2010. szeptember 10., péntek

A híd túl messze van

1977-es film, szóval nem mai darab. Viszont én nagyon szeretem a háborús fimeket, nem is értem ez eddig hogy maradhatott ki nekem...
Grandiózus film, azt meg kell hagyni! Nincs benne egy kockányi CGI sem (hogy is lenne) de mégcsak zöld vásznas "odavetítés" sem. Minden ott történik a szemünk előtt: hatalmas tömegek mozognak, járművek repülők, robbanások, rombolások...
Persze a mai kor szeme a már sokat látott CGI miatt hozzá van szokva az ilyen nagy effektekhez...de itt minden real. 
Háborús film rajongóknak kötelező! 
Mivel én airsoftozom is, nem mehetek el amellett, hogy meg ne említsem, a veszprémi Blackwater csapat 2010 09 26-án rendez egy játékot a film alapján!
Előtte nap ugyan szüretelni megyek, de ha tudok, feltétlen ott leszek! A film megnézése után különösképp!
Az imbd 7,3/10 pontjával teljes mértékben egyetértek én is. Jó film, ajánlom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése