2010. szeptember 11., szombat

Sörkóstolás

Férfi vagyok. Szeretem a Sört. Igen, nagybetűvel írva! :)
Szeretem megkóstolni mind. Hisz így tudom eldönteni, jó e az amit szeretek, vagy van e esetleg jobb? Ki tudja... nem megy ennek eldöntése másképp, hát amelyiket csak tudom megkóstolom. Mikor egy nagyon marketban járok, mindig veszek olyan sör"különlegességet" amilyent még nem ittam. Így megy ez már évek óta... így az itthon kapható sörök nagy hányadához volt már szerencsém. Persze nem mindig szerencse ez, mert azért valljuk be őszintén, vannak nagyon drága ugyanakkor moslékízű sörök is. (pl cseresznyesör broáfff)
Aztán vannak olyanok is, amik valószínűleg sokaknak ízlik, én mégis hányni tudnék tőlük. (lásd belga édes sörök)
Ezek persze csak kis szelete a palettának. Nagyobb rész az ami a "se" kategóriát képviseli. Ezek közt vannak lágy vízizű szarok, is és "ha nincs jobb jó ez is" sörök. (Borsodi, Amstel, Steffl, Tuborg)
Aztán vannak amiket az ember szeret, tömegével is kapható itthon, és nem is került túúúl sokba (nekem ez a Szalon, a Soproni, az 1895, Kozel, Dreher pl)
Ééés akkor most említem meg azokat a különlegességeket, amik jóóók, csak éppen drágák, vagy mondjuk úgy: PartiSörök (Coronita, Amstel light, Bud)
És ide csatlakozik most két újonnan kipróbált szerzeményem a Salitos.

Ez egy ízesített könnyű kis sörfajta. Az egyik Tequila, a másik Mojito ízesítésű. A tequilásnak 42%-a sör, 52%-a üdítő, és tequila aroma. 5,9%-os. Finom, de nem kiemelkedő. Egynek elmegy, lehet még egy egészestés koktélpartin is el tudnám szopogatni, de azért rendszert nem csinálnék belőle.

De a mojitós...hmmm az viszont NAGYON fini! Ennek is 42% sör, 52%-a mojito ízesítésű üdítő. Szóval műszar ez is...mégis olyan ízkombináció, amilyent még nem éreztem! Kicsit mentolos...nagyon tuti!

Na persze az ilyen csajos sörök sosem fogják általános étkezésem részét képezni, különösképp, hogy a 3decis üveg a 400 forintnak is fölébe kerül.
Viszont az biztos, hogy ilyen mojitos sört még fogok venni különleges alkalmakon.
Sörínyenceknek ajánlom, nem fogjátok kiköpni! :)
Áldassék hát az Úrnak, hogy megadatott nékünk: A SÖR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése