2011. március 24., csütörtök

Lilo és kölykei

2011.03.23-án este Lilo kölykei meglátták a lámpám fényét!
Az a kellemes élmény ért az este, hogy az első pillanatoktól ott tudtam lenni Lilo kutyánk szülésénél. Már délután láttam rajta, hogy meg vannak számlálva az órái, de 18:00-kor már biztos voltam benne, hogy nincs sok hátra. Átöltöztem kutyázós ruhába, magamhoz vettem a fényképezőgépet és egy zseblámpát, mert sejtettem hogy éjszakába fog nyúlni. Az első méhösszehúzódások 18:30 körül kezdődtek, aztán hamarosan elfolyt a magzatvíz is. 18:45 körül egyszer csak kikandikált egy kis fej! Végig simogattam Lilo pocakját, és beszéltem hozzá. Valamivel 19:00 előtt aztán kicsusszant az első pocaklakó! 
Nem ez volt az első kutya-elletésem, de nagyon nagy élmény! :)

Lilo tudta a dolgát, mintha tanulta volna. Egyből eltüntette a magzatvizet, a vért (nem volt sok), és nyalogatni kezdte a kis vakondokot. Pár perc múlva már cincogott is! :) Volt időm fotózni, videózni is, a második kölyök több mint egy óra múlva érkezett. Sokáig térdeltem még Lilo mellett, de aztán bementem megvacsoráztam. közben ki-ki nézegettem, de a harmadik eb csak nem akart jönni. Nekiálltam Tv-zni, hogy telljen az idő, mert odakint térdelni nem volt leányálom. Kb 15-20 percenkétn azért kinéztem még, hogy minden rendben van e. Egyszercsak már hárman voltak. Majd körülbelül 22:00 körül jött meg a 4. picur is.
Még 23:00 körül rájuk néztem, de úgy nézett ki, hogy több már nem lesz, így elmentem én is lefeküdni. 
Reggel, munkába indulás előtt még rájuk néztem. Nem lettek többen, így most már kijelenhetjük, Lilo és kölykei: Protkó, Zseton, Pogácsa, és Kistáska, köszönik szépen jól vannak!
Délután mjad kicserélem alattuk a lepedőt, és csinálok még képeket is.
Háromnak már van is gazdája, tudom jó helyre fognak kerülni.

4 megjegyzés: