2011. március 6., vasárnap

Terhes Társaság

Due Date. Úgy álltam neki, hogy valami könnyed limonádéra van szükségem, most hogy asszony a kórházban van. Nem most kell nézni horrorfilmet az tuti :)
Erre a filmre azonban kicsit nehezen vettem rá magam, mert még anno láttam a moziban az előzetesét, és nagyon nem fogott meg. Gagyi erőltetett poénokat láttam. De csak megnéztem....
...és nem bántam meg! Kellemes csalódás volt, jó kis film ez! Talán egy-kétszer ha erőltetettnek éreztem... de amúgy teljesen rendben van. A film fő vonalát két teljesen eltérő habitusú férfi kénytelen együtt utazása adja. Más okok miatt de egy az uticéljuk, kénytelenek hát egymás társaságában átszelni Amerikát. Útjuk elég kalandosra sikerül, de a vége persze hepiend, ahogy azt egy hálivúdi limcsi vígjátéktól el is lehet várni. Jókat nevettem közben, úgyhogy ajánlom mindenkinek ! ! ! (jobb mint ahogy az előzetesből éreződik!)
Imdb: 6,8/10 (31.248)
Saját: 7,0/10
>

2 megjegyzés: