2011. április 1., péntek

Gemini projekt 34-35. hét

Ha ezt nekem valaki az út elején mondja, hogy eddig kibírjuk... lehet nem hiszem el! De nagyon örülök hogy így esett. A bogyók és a bogyótároló hihhhetetlen módon még egyben! Már-már pattanásig feszült, kapszula formájú pocakban, de egyben! :) Őőőrület hogy mekkorára tud tágulni a pocak. A pocakfotózáson kívül nem sok említésre méltó dolog történt a héten. Minden nap van két vizit, minden nap van NST, van lázmérőzés, ... ennyi. Eri sokszor már nagyon nehezen bírja a bentlétet, ezért hetente egyszer hazacsempészem pár órára. Tegnap pl kivasalt nekem, és netezett egy keveset. Ahelyett hogy aludt volna...merthogy odabent azt nem nagyon lehet egy 6 ágyas szobában. Ahol az egyik horkol, a másik fázik, a harmadiknak melege van, a negyediknek fájásai vannak, az ötödiknek éjszaka elfolyik a magzatvize....
Megpróbáltunk kétágyas szobát szerezni (van 4db üresen) de azt mondják az a műtéteseknek van fenntartva. Szereztünk ismeretséget is... nem megy. Lehet fizetni kéne érte? Nem tudom... igaz sokszor a nővérek kiabálják az értetlenebb forma kismamáknak, hogy "EZ NEM SZÁLLODA!", mégis úgy néz ki, a szobákat talán pénzért adják ki, vagy tudja fene. Egyelőre nem jegyeztünk elő, pedig lehet Eri még 3-4 hetet is bent lesz.
Eri 34+1 hetesen:
Akkorát nyúlik előre a hasa, hogy megtartja a tálat! :)
Ha már kényelmetlen a nagy pocak, legalább legyen haszna :)

34+3 hetesen otthon, mikor hazacsempésztem két órára.

Az egyik képen látható a falon egy virágos faág. Ez is a 34. héten történt: csináltattam a falakra ilyen virágzó cseresznyefa dekort, hogy még egy kicsit feldobjuk a gyerekszobát. Egy régi, már-már lomtalanításra szánt fotelt pedig újrakárpitoztattam, hogy új életet kezdhessen, mint szoptatós-fotel.


szerkesztve:
Tellnek a napok és mostanra betöltöttük a 35. hetet is! A bogyótároló még mindig bírja! Erinek mostanra nagyon vizesedik a bokája-lábfeje, de "megnyugtattak" minket, hogy ez így normális. Én azt mondom, lehet hogy így szokott lenni, de hogy nem normális, az biztos. Olyan durung csülkei lettek a főnöknek, mint Hugo a vizilónak :) Nagyon kemény! :)
A bogyókkal viszont hál' Isten minden rendben, szépen fejlődnek, a mai mérések szerint Dorka ~2300gr, Lili ~2500gr. Lilit nehezen tudták megsaccolni, mert már annyira lent van a kobakja a medencében, hogy fejkerületet nem tudtak nála mérni. Irányba álltak nincs mese, ha spontán beindul a szülés, akkor nem is fogják őket császárral fárasztani, jöhetnek ahogy a természet rendelte.
A méhlepény érettsége már másodfokú, szóval úgy néz ki nem fogja kihúzni a 38. hétig.  Most úgy állnak a dolgok, hogy elébb leszek apák! :) Két bogyó apja egyszerre :) Kimondani, de még leírni is furi.... apa...én??? Így lesz, nem kétség....de apa, az az én apám, nem én!!! :) Szoknom kell a szitut, szoknom kell a megszólítást :)
A végére pedig egy ma délután készült fotó, Eri 35+1 hetesen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése