2010. december 6., hétfő

Eplény SkiAréna

2010 december 5-én az eplényi SkiAréna megnyitotta kapuit, kezdetét vette a 2010/2011 évi síszezon!

Természetesen ki nem hagytam volna, hogy ott legyek, s találkozzam a tavaly megismert arcokkal. A nyitás 9:00-ra volt tervezve, addigra mindenképp oda akartam érni. Az aréna fórumján úgy beszéltük meg a többiekkel, hogy 8:30-kor találkozunk a parkolóban. Kicsit korábban érkeztem, felcuccoltam, s mire a többiek elkezdtek beszállingózni, én odaslattyogtam a pénztárhoz. Annyira időben voltunk még, hogy első lettem a sorban! :)
Ekkor jött egy kis kellemetlenség, az üzemeltetők bejelentették, hogy a pálya csak 10:00-kor tud kinyitni, mert problémáik akadtak mind a jegyárusítással, mind a pálya aljának éjszakai ratrakolásával. Végülis aztán 9:30 körül megkezdték a jegyek árusítását. Épp időben, mert addigra bizony kezdtem cefetül fázni.
Mire minden fórumos társnak megvettem a jegyeket, már vagy öten beelőztek a másik ablaktól :)
Nem siettünk a felvonóhoz, elébb beültünk a Holle Anyóba egy kicsit melegedni, beszélgetni pár percet.
Aztán eljött a pillanat, felültünk a Szent Sólyomra, s irány a hegycsúcs!
Gyönyörű a kilátás a négyüléses libegőről....
A tetőn összeszedtük a csapatot, aztán irány a pálya!
Sajnos csak délig tudtam maradni, de legközelebb majd ráhúzok :)
Addig íme egy hamarjában összedobott videó a délelőttről:

És íme médiákból a sajtóanyag:
tv2, Tények (01:33-tól vagyok én)

SíTV (innen a videót nem tudom beszúrni, szóval link itt) itt az utolsó képkockákon integetünk

2 megjegyzés: