2010. december 11., szombat

Devil

Ördög. (na végre egy olyn fordítás, ami nem is igényelt többet. Örülök hogy nem valami "Az ördög maga" vagy "Elkárhozottak halála" vagy "A felvonó" lett a bugyuta cím)
Kíváncsian ültem le a film elé, mikor megtudtam hogy egy újabb Shyamalan filmről van szó. Mint azt már korábban említettem bejegyzéseimben, én Shyamalan fan vagyok. Kivételt képez ez alól a "léghajlító". Az nem jött át....szerintem az nem is tipikus M.N.S. ( Manoj Nelliyattu Shyamalanfilm.
De kanyarodjunk csak vissza ehhez a filmhez...
A sztori nagyon leegyszerűsítve a következő: 5-en utaznak egy liftben, mikor a lift egyszercsak megáll. Aztán furcsa dolgok történnek, s az egyik utas meghal. Majd szépen lassan elkezdenek fogyni, amit az épület biztonsági őrség, később a rendőrség bevonásával végignéz a lift kameráján át. A tűzoltóság segítségét kérik, s megpróbálják elérni a kabint, mielőtt mindenki meghal. De valahogy semmi nem jön össze. Nem is jöhet, mert ahogy közben kiderül, az egyik utas maga az ördög, aki mielőtt elrabolja a kiszemelt lelkeket, még játszadozik velük egy kicsit.
Ennyi...nem írom le a végét :)
Nekem tetszett! Nem kiemelkedő alkotás, ettől tud MNS jobbat is, mint azt már többször láttuk is tőle. És nem is többszörnézős, mivel a film kulcsa, hogy ki lehet az ördög???? Másodjára már evidens lenne minden, elveszítené a film a lényegét.
De egyszerre szerintem simán nézhető nem túl szorongós, de épp eléggé izgulós.
Imbd: 6,6 (7.101)
Saját: 6,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése