2011. május 4., szerda

Thor

Az előzetes, és az alapsztori egyáltalán nem késztetett mindenképpen megtekintésre...aztán mégis úgy alakult hogy túlestem rajta. Megbántam?
Csodálkoztam magamon, de NEM! Egészen jó kis film lett. Igaz egy limcsi az egész, de finom. :) Szóval eleve negatívan álltam a viking gumikalapácsos főhőshöz, de a végére csak meggyőzött. Még a színész pofikája is unszimpatikusan kezdett nálam, a végére pedig azt mondtam, a lehető legjobb választás volt a szerepre. 
A történet nem épp agyonbonyolított: Adott két fivér, adott egy agg király. A trónt öröklő gyermek mindent megtesz, hogy méltó legyen az utódlásra, ám fivére keresztbe tesz, eltéve testvérét az útból. Szövetkezik az ellennel, majd velük is szembemegy, hogy bizonyítsa apjának rátermettségét. A számüzetésben lévő ifjú sokmindent átértékel kényszerszabadsága alatt, végül önfenáldozó döntést hoz: saját életét kínálja cserébe a föld lakóiért. Önfeláldozása megteszi hatását, visszanyeri erejét, visszatér királyságába, lenyomja elnyomó megtévelyedett testvérét, mindenjóhavégejó....egyetlen apró homokszem kerül a gépezetbe. A földön beleszeretett egy lányba, de azzal, hogy testvérét le tudja győzni, elvágja a visszatérés lehetőségét. így a film végén, a megdicsőülés mellett, ott a szomorúság, a két szerelmes epekedik egymás után, de tudják, töbé nem találkozhatnak. Tádááááááá, vászon.
Szóval nem a sztori miatt kell megnézni, és még csak sokat sem kel várni tőle, mégis azt mondom egy könnyed kikapcsolódásra tökéletes!
Imdb: 7,7/10 (9.440)
Saját: 6,5/10

3 megjegyzés:

  1. hát épp tegnap néztem meg... számomra ritkaszar lett, pedig kedvelem a mitológiát... a gondom eleve az, hoyg túl realisztikusra akarták csinálni, mint pl a vasembert, meg a batman új részeit, de ugye eleve az eredeti történet miatt ez nemnagyon volt kivitelezhető. ráadásul bele is keverték vasembert a történetbe, mint pl a vasember legvégén a thor-t, de ez ugye az avangers film miatt van. hiányzik még amcsikapi, bár attól is fázós vagyok már előre, s valljuk be hulk is elég kilóg a sorból ha hihető realisztikus vonalat akarnak húznia film köré... ezzel viszont a vasember ázsióját fogják visszarántani de marhamélyre...

    ha önmagában lenne lenne mint fantasy, akkor osztanám véleményed. de így nem. :) persze ez nem gond. megnázted a legvégén a 3 peres bejátszást samuel-lel, meg lokival? :)

    VálaszTörlés
  2. A végéről lemaradtam....mi volt?

    VálaszTörlés
  3. a főcimzene, stáblista után vagy egy kb 3 perces előzmény az avangers-hez forgatva, mint a vasember 1. részének a végén az a jelenet mikor a thor kalapácsát megtaláljak a sivatagban.

    annyi van benne, hoyg stella saksgard (öregebb fószer, a csaj apja asszem a filmben) meny be valami obejktumba, ott találkozik samule l jackson félszemű figurájával aki a vasember kettőben is már szerepelt, s borítékolható volt, hogy ő szedi össze a bosszúállókat, s az ő embere volt ugye a feketözvegy (az a szőke pinna, aki itt feketehajú volt, most nem jut eszembe, de a sziget c. filmben is ő szerepelt)is. és vele társalog az eseményekről, hoyg dolgozzon a csaj tovább az átjárók megnyitására vonatkozólag, kap valami táskát is amiben valami erő van (kristály, mint a jégóriásoké pl) és akkor megjeleneik Loki a tükörben s amit ő mond, azt mondja az öreg is mint akit hipnotizáltak. ennyi... tehát amolyan felvezetés az avangers filmre...

    de mint mondtam én kicsit fázós vagyok erre a team-es dologra, mert vasember teljesen hétköznapi figura, semmi fantasy, míg a liga többi tagja erősen arra a vonalra írható... szóval szerintem alapvetően nem egy jó ötlet, de ezzel lehet én csak azon kevesek táborát gyarapítom aki így gondolkodik, hoyg nem tudják realisztikusan megoldani majd, pedig az irányvonal érezhetően ez.

    pedig mark rufallo-t is bírom aklki pl hulk-ot fogja alakítani...

    VálaszTörlés