2011. május 8., vasárnap

Fast Five

Na ez a film az előzőekhez(Crossing Over, The American) képest végre jól elszórakoztatott!
Igazi popcorn mozi, tele klisékkel, közhelyekkel, fittyet hány a fizikára, de tele akciókkal és látvánnyal. Semmi tartalmasat nem kell tőle várni, de szerintem emeli a sorozat kissé lehajlott renoméját. Kölön öröm volt látni a filmben a sziklát, akit mostanában eléggé megkedveltem, egész jó filmjei vannak az utóbbi időben. Mondjuk azt sajnáltam, hogy a "gizda" triplaiksz lenyomta.... biztos bunda volt :)
Ez a film már kicsit kevésbé a tuning kocsikról szól, de fontos kellékei a fő szálnak, a rioi maffiavezért összes pénzének megszerzésében. A régi csapat újra összeáll és végrehajtják eddigi legnagyobb melójukat. Egy valaki állja csak útjukat: A Szikla. Aztán persze szövetkeznek is kis időre a szent cél érdekében :)
Én jól szórakoztam ezen a filmen, a sorozat szeretőinek szerintem tetszeni fog. Nem jobb mint az 1-2, de szerintem simán vállalható. Kifejezetten jól állt neki ez a favellás turkimurki.
Imdb: 7,8 (15.183)
Saját: 7,0/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése