2010. szeptember 10., péntek

A zöld lámpás - a kezdet

Rég nem néztem már rajzfilmet, de örülök hogy ezzel törtem meg a csendet. A Green Lantern mint képregényhős nekem totál kimaradt. Vagyis teljesen azért nem, mert tudtam hogy van ilyen karakter, de történetéről nem tudtam semmit. Nos a most megnézett rajzfilm ebbéli tudatlanságomat hiánytalanul tömítette.


Olyannyira, hogy egyből meg is szerettem a karaktert! :) Korábban viszolyogtam tőle, mondván elég gyenge akcióhős lehet aki egy szaroz bizsutól kapja a hatalmat. De gondoljunk csak bele...egyedül van ezzel? Szuperman talán nem egy kavicstól (értsd: kriptonit) kapta az erőt? (pontosabban annak hiányától)
Szóval egyből nem oly megvetendő hogy főhősünk nem született szuper képességekkel :)
Én adnék a rajzfilmnek egy 6,5/10 pontot, s bízom benne hogy a jövőre érkező film, rá tud dobni erre még legalább egy pontot!
Ha lesz olyan jó, mint az alább látható rajongók által készített werkfilm, akkor minden bizonnyal! Hozzáteszem ritkán látni ilyen igényes, és látványos fanvideót, úgyhogy csak tessék, csak tessék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése